Varför går det inte att beställa från Abstractmall

• Trådstartare Trådstartare Huusky
  • Start datum Start datum
H

Huusky

Guest
E de nån som vet varför det inte går att beställa Jiberish från Abstractmall?Hade tänkt att beställa 2 eller 3 Jiberish hoods och dom e inte slutsålda utan dom finns kvar i den storleken som jag ska ha (XXXL/2xl).Jag hade tänkt och beställa en Mojave Grey i storleken XXXL/2xl och en Hatchman Green i samma storlken.Och så när jag trycker på "add to chart" så kommer det upp/står det-------------->

A Problem Has Occurred

Please See Below For Details:

There is not enough product in stock to place in your cart, and this product cannot be backordered.

Error Code : Not Available

Vad ska jag göra?Hjälp mig!Hade varit skit skysst med hjälp.Hade uppskattats mycket! :) :D

Det står ju att det inte finns några produkter på lager att lägga in din kundkorg... Dom är helt enkelt slut.

allt på abstrct är i stort sett slut och det står till och med att det inte finns i lager

There is not enough product in stock to place in your cart, and this product cannot be backordered.

Error Code : Not Available

Med Google Translate till Svenska blir meningen:

Det finns inte tillräckligt med produkter i lager för att placera i din korg, och produkten kan inte vara restnoterade.

Felkod: Ej tillgängligt

GAH n00b

Tillbaka
Topp