Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Varför har alla så små skidor??!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FredrikB" data-source="post: 95562" data-attributes="member: 31928"><p>Jag köpte mina Mojo efter en hel vår, en hel sommar och en halv hösts tänkande och spekulerande i vilka skidor som möjligen skulle passa mig bäst. Jag kollade många recensioner och frågade många, både äldre och yngre, rutinerade skidåkare.</p><p></p><p>Det jag vill säga är att man bör lägga ner mycket tid på sitt skidköp. Kolla recensioner och fråga folk kan mycket om skidor. </p><p> Jag tror att han som köpte JoJorna köpte dom bara för att dom va billiga och det va twintip på dom. Han har säkert ingen aning om längder och att skidor är tillverkade i olika material och att just JoJorna är till för yngre, lättare skidåkare. </p><p></p><p>Förövrigt är mina Mojo ca 2 cm kortare än mig själv och efter att ha åkt lite på dom så kan jag säga att dom är underbara.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FredrikB, post: 95562, member: 31928"] Jag köpte mina Mojo efter en hel vår, en hel sommar och en halv hösts tänkande och spekulerande i vilka skidor som möjligen skulle passa mig bäst. Jag kollade många recensioner och frågade många, både äldre och yngre, rutinerade skidåkare. Det jag vill säga är att man bör lägga ner mycket tid på sitt skidköp. Kolla recensioner och fråga folk kan mycket om skidor. Jag tror att han som köpte JoJorna köpte dom bara för att dom va billiga och det va twintip på dom. Han har säkert ingen aning om längder och att skidor är tillverkade i olika material och att just JoJorna är till för yngre, lättare skidåkare. Förövrigt är mina Mojo ca 2 cm kortare än mig själv och efter att ha åkt lite på dom så kan jag säga att dom är underbara. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Varför har alla så små skidor??!!
Tillbaka
Topp