Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Varför har alla så små skidor??!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MarcusAvila" data-source="post: 95573" data-attributes="member: 28432"><p>Jag håller helt och hållet med om att det är vikten som spelar in, mer än längd. Men en 17-åring på +170cm väger för mycket för att kunna säga att skidan är "go att lattja med"! Om han inte har anorexia vill säga. Små skidor aka korta skidor aka barnskidor är samma sak. Angående killen som köpte skidorna så kan jag berätta att han var grön, men saken är den att min vän gång på gång sa att skidorna inte passade honom och att han skulle få ett par andra som passade honom bättre för samma pris! Jag har en liten känsla av att han och även många andra här köpte dom på grund av att dom vill känna sig som småOlsson´s.. Det är felet med så många här och ute i Sverige, ni vill bara kunna säga att ni jibbar till era kompisar på "svenssongatan". När dom sen frågar vad för skidor ni har så säger ni "Du vet Jon Olsson!? Likadana som han kör på"...</p><p></p><p>Nu har jag klagat av mig tror jag, hoppas ni får det trevligt i vinter! Oavsett om ni åker på "längre snowblades" eller på riktiga skidor.</p><p></p><p></p><p>Peace.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MarcusAvila, post: 95573, member: 28432"] Jag håller helt och hållet med om att det är vikten som spelar in, mer än längd. Men en 17-åring på +170cm väger för mycket för att kunna säga att skidan är "go att lattja med"! Om han inte har anorexia vill säga. Små skidor aka korta skidor aka barnskidor är samma sak. Angående killen som köpte skidorna så kan jag berätta att han var grön, men saken är den att min vän gång på gång sa att skidorna inte passade honom och att han skulle få ett par andra som passade honom bättre för samma pris! Jag har en liten känsla av att han och även många andra här köpte dom på grund av att dom vill känna sig som småOlsson´s.. Det är felet med så många här och ute i Sverige, ni vill bara kunna säga att ni jibbar till era kompisar på "svenssongatan". När dom sen frågar vad för skidor ni har så säger ni "Du vet Jon Olsson!? Likadana som han kör på"... Nu har jag klagat av mig tror jag, hoppas ni får det trevligt i vinter! Oavsett om ni åker på "längre snowblades" eller på riktiga skidor. Peace. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Varför har alla så små skidor??!!
Tillbaka
Topp