Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Varför har inte det här uppmärksammats mer?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 483735" data-attributes="member: 46762"><p>Om du tror att enbart 0,1% av åkarna på forumet har behov av bindningar över 12 så här du tokfel. Kan till och med sträcka mig så långt att jag säger att minst 1% faktiskt åker med bindningar inställda över 12. Notera att jag gör skillnad på att ha behov av högre än 12 och att åka med din över 12. Med behov menar jag åkare som åker på typ 10-11 men inte vill ligga högt på skalan och därför kör på tex 14-bindningar. </p><p></p><p>Anledningen till att denna produkt inte slagit igenom är nog 2 anledningar: </p><p>1. Dåliga material, dvs dålig kvalité så att de pajjar</p><p>2. Den löser ut för lätt för mer krävande åkare. Den är gjord för "nybörjare", och de köpe inte bindningar på samma sätt som erfarna åkare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 483735, member: 46762"] Om du tror att enbart 0,1% av åkarna på forumet har behov av bindningar över 12 så här du tokfel. Kan till och med sträcka mig så långt att jag säger att minst 1% faktiskt åker med bindningar inställda över 12. Notera att jag gör skillnad på att ha behov av högre än 12 och att åka med din över 12. Med behov menar jag åkare som åker på typ 10-11 men inte vill ligga högt på skalan och därför kör på tex 14-bindningar. Anledningen till att denna produkt inte slagit igenom är nog 2 anledningar: 1. Dåliga material, dvs dålig kvalité så att de pajjar 2. Den löser ut för lätt för mer krävande åkare. Den är gjord för "nybörjare", och de köpe inte bindningar på samma sätt som erfarna åkare. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Varför har inte det här uppmärksammats mer?
Tillbaka
Topp