Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför har jibbare lakan hängande?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="brum" data-source="post: 79117" data-attributes="member: 35209"><p>jag tycker de där jeansbyxorna är fina. iallafall specialblends. det beror såklart helt och hållet på vem som har dem, men så är det med allt. det är så mode fungerar. gillar visserligen inte mode, dock är overallen det bästa skidplagget som davidspurce säger. det har jag alltid sagt, men tänker inte åka i en. tycker snowblades är lite roligt en kort stund men skulle aldrig erkänna det. för världen är så jävla trendkåt. </p><p></p><p>om jag skulle åkt ett åk i nån fräck backe iklädd overall och snowblades vet jag folk på freeride som helt kallt skulle dragit upp en AK och skjutit huvudet av mig bara för att jag såg mesig ut.. eller trodde att jag var något som våga sticka ut. nä pojkar och flickor, följ trender, ha örngott i fickan och se för fan till att skaffa en truckerkeps (eller är de ute igen.. äh) nu blev det allt massa onödig text som egentligen bara belastar en viss server så att freeride blir någon millisekund söligare..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="brum, post: 79117, member: 35209"] jag tycker de där jeansbyxorna är fina. iallafall specialblends. det beror såklart helt och hållet på vem som har dem, men så är det med allt. det är så mode fungerar. gillar visserligen inte mode, dock är overallen det bästa skidplagget som davidspurce säger. det har jag alltid sagt, men tänker inte åka i en. tycker snowblades är lite roligt en kort stund men skulle aldrig erkänna det. för världen är så jävla trendkåt. om jag skulle åkt ett åk i nån fräck backe iklädd overall och snowblades vet jag folk på freeride som helt kallt skulle dragit upp en AK och skjutit huvudet av mig bara för att jag såg mesig ut.. eller trodde att jag var något som våga sticka ut. nä pojkar och flickor, följ trender, ha örngott i fickan och se för fan till att skaffa en truckerkeps (eller är de ute igen.. äh) nu blev det allt massa onödig text som egentligen bara belastar en viss server så att freeride blir någon millisekund söligare.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför har jibbare lakan hängande?
Tillbaka
Topp