Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Åkteknik
Varför kan inte svenskar åka skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Setermaan" data-source="post: 427160" data-attributes="member: 76154"><p>Jag tror helt enkelt att du har en jävligt skev bild av hur man åker skidor. Många jibbers (som du verkar vara väldigt bitter på av nån anledning) behärskar skärande sväng men kanske inte orkar köra ravingsvängar på en transportsträcka.</p><p></p><p>Jag hoppas du själv inte carvar i den gröna transportsträckan?</p><p></p><p>Sen så är det väl inget negativt att åka på sladd heller för den delen, åker du i en isig pist eller i brant offpist kan du ju knappast köra på ren carving speciellt länge, och gör du det så är det du som inte kan åka.</p><p></p><p>Sverige håller överlag god nivå inom alla dicipliner vad du än säger.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Setermaan, post: 427160, member: 76154"] Jag tror helt enkelt att du har en jävligt skev bild av hur man åker skidor. Många jibbers (som du verkar vara väldigt bitter på av nån anledning) behärskar skärande sväng men kanske inte orkar köra ravingsvängar på en transportsträcka. Jag hoppas du själv inte carvar i den gröna transportsträckan? Sen så är det väl inget negativt att åka på sladd heller för den delen, åker du i en isig pist eller i brant offpist kan du ju knappast köra på ren carving speciellt länge, och gör du det så är det du som inte kan åka. Sverige håller överlag god nivå inom alla dicipliner vad du än säger. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Åkteknik
Varför kan inte svenskar åka skidor?
Tillbaka
Topp