Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Åkteknik
Varför kan inte svenskar åka skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="v-larsson" data-source="post: 489030" data-attributes="member: 52127"><p>riktigt uselt skrivit enligt mej. varför ska man hata någon för att dom inte gillar att göra samma saker som dej? är man mindre värd som skidåkare för att man tycker om att åka baklänges, hoppa eller åka på räcken? jibbare har precis lika mycket att tillföra på berget som en ren piståkare. vad gäller klädstil tycker jag själv att dte där snyggt, attityden är mestadels en dum myt, visst förekommer det men oftast är dte bra stämning. om jag ska kommentera åkstilen så finns dte jibbare som kan åka både pist och puder, men dom har valt sin väg och gör dte dom tycker om och tycker är kul att göra.</p><p>Tycker dte är sjukt lågt av dej att säga att du hatar amatörer och jibbare som är i vägen i backen. du har aldrig varit nybörjare eller? lågt som fan av dej.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="v-larsson, post: 489030, member: 52127"] riktigt uselt skrivit enligt mej. varför ska man hata någon för att dom inte gillar att göra samma saker som dej? är man mindre värd som skidåkare för att man tycker om att åka baklänges, hoppa eller åka på räcken? jibbare har precis lika mycket att tillföra på berget som en ren piståkare. vad gäller klädstil tycker jag själv att dte där snyggt, attityden är mestadels en dum myt, visst förekommer det men oftast är dte bra stämning. om jag ska kommentera åkstilen så finns dte jibbare som kan åka både pist och puder, men dom har valt sin väg och gör dte dom tycker om och tycker är kul att göra. Tycker dte är sjukt lågt av dej att säga att du hatar amatörer och jibbare som är i vägen i backen. du har aldrig varit nybörjare eller? lågt som fan av dej. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Åkteknik
Varför kan inte svenskar åka skidor?
Tillbaka
Topp