Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Åkteknik
Varför kan inte svenskar åka skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="YOnas" data-source="post: 619477" data-attributes="member: 55227"><p>Jag håller med dig Turisten! Man borde ändra själva namnet "skidskola" till något som inte insinuerar att man behöver lära sig åka skidor. I åre försöker de ju med "Skistar Experience" nu där man köper en "upplevelse". Kunde man lika gärna gjort i vanliga skidskolan men nu är det istället lite ball att hänga på! </p><p>Vore skönt om anläggninarna kunde ta sig ur sina gamla mönster...</p><p></p><p></p><p>Jag tror inte att carving är en så pass separat del av skidåkning att den kommer få ett eget hörn... Man får helt enkelt carva på morgonen och vid kvällsskidåkningen. </p><p></p><p>Ny manchester ovanligt på de flesta anläggningar?</p><p>Vart åker du där de inte pistar under natten? (nu är det svårt med tonlägen när man skriver men jag menar inte att vara spydig. Jag har själv inte så värst bred erfarenhet av skandinaviska orter)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="YOnas, post: 619477, member: 55227"] Jag håller med dig Turisten! Man borde ändra själva namnet "skidskola" till något som inte insinuerar att man behöver lära sig åka skidor. I åre försöker de ju med "Skistar Experience" nu där man köper en "upplevelse". Kunde man lika gärna gjort i vanliga skidskolan men nu är det istället lite ball att hänga på! Vore skönt om anläggninarna kunde ta sig ur sina gamla mönster... Jag tror inte att carving är en så pass separat del av skidåkning att den kommer få ett eget hörn... Man får helt enkelt carva på morgonen och vid kvällsskidåkningen. Ny manchester ovanligt på de flesta anläggningar? Vart åker du där de inte pistar under natten? (nu är det svårt med tonlägen när man skriver men jag menar inte att vara spydig. Jag har själv inte så värst bred erfarenhet av skandinaviska orter) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Åkteknik
Varför kan inte svenskar åka skidor?
Tillbaka
Topp