Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
varför känns det då tungt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="myrshlok" data-source="post: 219567" data-attributes="member: 61254"><p>har köpt nya pjäxor atomic b5.2</p><p>och beg skidor 1080 171 med s912 ti bindn.(är själv 178) är van vid 10 cortare än mig själv</p><p>väger 60 kg</p><p></p><p>när jag stog på mattan hemma och gjorde tillastående 180s (ingen snö i gbg<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f641.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":(" title="Frown :(" data-smilie="3"data-shortname=":(" /> )</p><p>så känns det mycket tyngre än vanligt , måste ta i mycket för att göra 180 </p><p> mycket mer än vad jag kommer ihåg att jag gjorde förra sesången.</p><p></p><p>är det bara för att jag är ovan? lr känns det lättare på snö?</p><p>är nån del i min utrustning ovanligt tung?</p><p>gör det nån skillnad med 3-5cm kortare skidor?</p><p>lr ska jag helt änkelt styrketräna fram till nyår?</p><p></p><p>PS. (åkte förra sesången på 1080 161 med x-wave 8 pjux det kändes inte tungt)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="myrshlok, post: 219567, member: 61254"] har köpt nya pjäxor atomic b5.2 och beg skidor 1080 171 med s912 ti bindn.(är själv 178) är van vid 10 cortare än mig själv väger 60 kg när jag stog på mattan hemma och gjorde tillastående 180s (ingen snö i gbg:( ) så känns det mycket tyngre än vanligt , måste ta i mycket för att göra 180 mycket mer än vad jag kommer ihåg att jag gjorde förra sesången. är det bara för att jag är ovan? lr känns det lättare på snö? är nån del i min utrustning ovanligt tung? gör det nån skillnad med 3-5cm kortare skidor? lr ska jag helt änkelt styrketräna fram till nyår? PS. (åkte förra sesången på 1080 161 med x-wave 8 pjux det kändes inte tungt) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
varför känns det då tungt?
Tillbaka
Topp