Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
varför känns det då tungt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MedlemJapaner" data-source="post: 220522" data-attributes="member: 46389"><p>såhär är det:</p><p>När du står på snö så blir du så exalterad över att det är just snö! Då känns det som att du svävar på moln och du vill bara hoppa runt för att du är så glad! På snö hoppar man högre för att man blir så mycket gladra på snö.</p><p></p><p>Var det en studsmatta du stog på? I sådant fall så är det självklart att det är svårare med 180. När du står på mattan så sjunker du ju ner en bit (även med skidor) och du får mindre fart, hoppet dämpas. om du inte kan hoppa runt 10 cm över det läget som mattan har när ingen står på den så är det skitsvårt!</p><p>Ställ dej på marken bredvid mattan istället så lovar jag dej att det blir lättare!</p><p></p><p>peace</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MedlemJapaner, post: 220522, member: 46389"] såhär är det: När du står på snö så blir du så exalterad över att det är just snö! Då känns det som att du svävar på moln och du vill bara hoppa runt för att du är så glad! På snö hoppar man högre för att man blir så mycket gladra på snö. Var det en studsmatta du stog på? I sådant fall så är det självklart att det är svårare med 180. När du står på mattan så sjunker du ju ner en bit (även med skidor) och du får mindre fart, hoppet dämpas. om du inte kan hoppa runt 10 cm över det läget som mattan har när ingen står på den så är det skitsvårt! Ställ dej på marken bredvid mattan istället så lovar jag dej att det blir lättare! peace [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
varför känns det då tungt?
Tillbaka
Topp