Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Åkteknik
Varför köra offpist rakt ner utan att svänga?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lima-ko" data-source="post: 516685" data-attributes="member: 15091"><p>Jag tror att det är en fråga om personlig smak, och även en fråga om bristande teknik. Fokuset i lössnö hos många tror jag ligger på att hoppa och leka istället för att göra fina puderåttor och därför bryr sig inte många om att lära sig svänga på "riktigt".</p><p>Kolla bara på Free Radicals, en del av jibbarna där åker mest och slänger med överkroppen från sida till sida när de försöker svänga i lössnö istället för att försöka nyttja fötterna och därigenom kunna svänga mer men framförallt mer exakt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lima-ko, post: 516685, member: 15091"] Jag tror att det är en fråga om personlig smak, och även en fråga om bristande teknik. Fokuset i lössnö hos många tror jag ligger på att hoppa och leka istället för att göra fina puderåttor och därför bryr sig inte många om att lära sig svänga på "riktigt". Kolla bara på Free Radicals, en del av jibbarna där åker mest och slänger med överkroppen från sida till sida när de försöker svänga i lössnö istället för att försöka nyttja fötterna och därigenom kunna svänga mer men framförallt mer exakt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Åkteknik
Varför köra offpist rakt ner utan att svänga?
Tillbaka
Topp