Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Åkteknik
Varför köra offpist rakt ner utan att svänga?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RobertGladh" data-source="post: 516727" data-attributes="member: 67151"><p>Limp om du anser att detta är en skryttråd så bör du nog läsa den en gång till. Skapar man en tråd på ett forum är det väl för att föra diskussion eller så har jag slösat bort 10 år av mitt liv på något jag fått om bakfoten. Om det vore förbjudet att snacka teknik hade vi stått kvar på våra 210 skidor. </p><p></p><p></p><p>Ja det var ju väldigt klokt sagt! Är det något du inte är nöjd över kan du väl försöka formulera dig som en som gått ut mellanstadiet i alla fall. Inte mycket relevans i ditt inlägg</p><p></p><p>Går gränsen för skryt redan vid "vem som kan köra kortsväng med 41 meter svängradie-skidor" så måste du anse 90% av svenska befolkningen som extremåkare</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RobertGladh, post: 516727, member: 67151"] Limp om du anser att detta är en skryttråd så bör du nog läsa den en gång till. Skapar man en tråd på ett forum är det väl för att föra diskussion eller så har jag slösat bort 10 år av mitt liv på något jag fått om bakfoten. Om det vore förbjudet att snacka teknik hade vi stått kvar på våra 210 skidor. Ja det var ju väldigt klokt sagt! Är det något du inte är nöjd över kan du väl försöka formulera dig som en som gått ut mellanstadiet i alla fall. Inte mycket relevans i ditt inlägg Går gränsen för skryt redan vid "vem som kan köra kortsväng med 41 meter svängradie-skidor" så måste du anse 90% av svenska befolkningen som extremåkare [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Åkteknik
Varför köra offpist rakt ner utan att svänga?
Tillbaka
Topp