Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Åkteknik
Varför köra offpist rakt ner utan att svänga?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 517279" data-attributes="member: 83225"><p>Dessutom när ni börjar dra in skidfilmer. Jag kan ibland tycka att det blir lite av ett hån mot oss övriga, som inte får chansen att ha en heli till vårt förfogande hela tiden, när Kaj, Sverre m.m. tar tre svängar inför en klippa, hoppar utför, landar och kör en 11 med de sista hundratalen fallhöjdsmeter. Det känns på nåt sätt lite som att kasta bort väldigt fin åkning... Sen är det klart att det är schysst att titta på och de är grymma åkare men ni kanske förstår min tankebana?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 517279, member: 83225"] Dessutom när ni börjar dra in skidfilmer. Jag kan ibland tycka att det blir lite av ett hån mot oss övriga, som inte får chansen att ha en heli till vårt förfogande hela tiden, när Kaj, Sverre m.m. tar tre svängar inför en klippa, hoppar utför, landar och kör en 11 med de sista hundratalen fallhöjdsmeter. Det känns på nåt sätt lite som att kasta bort väldigt fin åkning... Sen är det klart att det är schysst att titta på och de är grymma åkare men ni kanske förstår min tankebana? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Åkteknik
Varför köra offpist rakt ner utan att svänga?
Tillbaka
Topp