Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Varför man inte borde boka slutstädning hos Skista
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 610904" data-attributes="member: 83225"><p>Jag har diskuterat lite med Skistar i Åre kring att boka slutstädning. Skistar tar självklart betalt som vanligt men vägrar att tillämpa skattereduktion för husarbete. Före årsskiftet var det helt ok att ansöka om det på egen hand i deklarationen i så fall men efter årsskiftet så brinner möjligheten inne ifall avdraget inte görs direkt på fakturan. Resultatet för oss som kunder är att vi får betala dubbla kostnaden mot vad vi egentligen skulle behöva, bara för att Skistar inte vill lägga ner den lilla energin på administrationen. Kundorienterat? Inte riktigt va... Jag vet att vissa andra anläggningar bråkat emot men till slut givit med sig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 610904, member: 83225"] Jag har diskuterat lite med Skistar i Åre kring att boka slutstädning. Skistar tar självklart betalt som vanligt men vägrar att tillämpa skattereduktion för husarbete. Före årsskiftet var det helt ok att ansöka om det på egen hand i deklarationen i så fall men efter årsskiftet så brinner möjligheten inne ifall avdraget inte görs direkt på fakturan. Resultatet för oss som kunder är att vi får betala dubbla kostnaden mot vad vi egentligen skulle behöva, bara för att Skistar inte vill lägga ner den lilla energin på administrationen. Kundorienterat? Inte riktigt va... Jag vet att vissa andra anläggningar bråkat emot men till slut givit med sig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Varför man inte borde boka slutstädning hos Skista
Tillbaka
Topp