Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Varför man inte ska använda svenska UCPA
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="costanza" data-source="post: 625391" data-attributes="member: 91903"><p>Hallå!</p><p></p><p>Hmm, "använd ucpa.fr", "Summa summarum - använd ucpa.fr!"</p><p>Då jag jämfört har jag inte sett så enorma prisskillnader??? Beror ju en hel del på vad euron står i.</p><p>Via ucpa.se kan du välja en biljett utan bussanslutning ~= -950kr av totalpriset. </p><p></p><p>Personligen har jag varit grymt nöjd med ucpapersonalen, både på plats, på centret, bussguiderna och de i telefon/mail. Grym service. Trots att vi inte åkt buss utan flygit själva så har de ändå varit hjälpsamma och välkomnande. De hjälper ju även till och tipsar med transfer etc. Mkt bra.</p><p></p><p>Så där håller jag inte alls med, varför välja ucpa.fr för att ev tjäna nån sniken hundring när ucpa sverige finns, fungerar och tar tillvara på oss svenskars intressen. </p><p></p><p>Det som är/varit dåligt med UCPA är ju att grupperna ibland är väldigt ojämna samt att det är uselt material. Nu talar jag i egenskap av snowboardåkare, pissiga brädor och haft otur med lite folk på några resor = ojämna grupper. Men det har ju inget med .fr eller .se att göra. Hoppas det blir bättre på de fronterna</p><p></p><p>// Jörgen</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="costanza, post: 625391, member: 91903"] Hallå! Hmm, "använd ucpa.fr", "Summa summarum - använd ucpa.fr!" Då jag jämfört har jag inte sett så enorma prisskillnader??? Beror ju en hel del på vad euron står i. Via ucpa.se kan du välja en biljett utan bussanslutning ~= -950kr av totalpriset. Personligen har jag varit grymt nöjd med ucpapersonalen, både på plats, på centret, bussguiderna och de i telefon/mail. Grym service. Trots att vi inte åkt buss utan flygit själva så har de ändå varit hjälpsamma och välkomnande. De hjälper ju även till och tipsar med transfer etc. Mkt bra. Så där håller jag inte alls med, varför välja ucpa.fr för att ev tjäna nån sniken hundring när ucpa sverige finns, fungerar och tar tillvara på oss svenskars intressen. Det som är/varit dåligt med UCPA är ju att grupperna ibland är väldigt ojämna samt att det är uselt material. Nu talar jag i egenskap av snowboardåkare, pissiga brädor och haft otur med lite folk på några resor = ojämna grupper. Men det har ju inget med .fr eller .se att göra. Hoppas det blir bättre på de fronterna // Jörgen [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Varför man inte ska använda svenska UCPA
Tillbaka
Topp