Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Varför man inte ska använda svenska UCPA
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jonte_carver10" data-source="post: 625466" data-attributes="member: 103726"><p>Poängen är ju inte det exakta priset utan att det blir ungefär samma pris som med buss MEN extremt mycket mindre tidsödande. Ett exempel vad gäller priset, offpistkurs med avresa 9 april:</p><p></p><p>- UCPA.se: 8130 SEK med buss. Om 950 brukar dras för utan buss blir det alltså 7180 SEK. Min erfarenhet är dock att det finns väldigt få ickebuss-platser".</p><p>- UCPA.fr: 6320 SEK med dagens valutakurs.</p><p></p><p>Som Lee-nus också säger är ju också utbudet större på UCPA.fr.</p><p></p><p>Helldude, jag brukar ta delad buss-transfer från flyget i Genéve. Finns från 45-50 EUR for en returbiljett.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jonte_carver10, post: 625466, member: 103726"] Poängen är ju inte det exakta priset utan att det blir ungefär samma pris som med buss MEN extremt mycket mindre tidsödande. Ett exempel vad gäller priset, offpistkurs med avresa 9 april: - UCPA.se: 8130 SEK med buss. Om 950 brukar dras för utan buss blir det alltså 7180 SEK. Min erfarenhet är dock att det finns väldigt få ickebuss-platser". - UCPA.fr: 6320 SEK med dagens valutakurs. Som Lee-nus också säger är ju också utbudet större på UCPA.fr. Helldude, jag brukar ta delad buss-transfer från flyget i Genéve. Finns från 45-50 EUR for en returbiljett. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Varför man inte ska använda svenska UCPA
Tillbaka
Topp