Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Varför racecarving om man inte tävlar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ace_DG" data-source="post: 280204" data-attributes="member: 12483"><p>Bäste TheOldSchool!</p><p></p><p>Varför? Tja, alltid retar det någon uppenbarligen. ...Närå. </p><p>Jag kör på korta 165 cm racelagg, alldeles riktigt. Jag riktigt drägglar efter att få utnyttja dessa skarpa vapen i en nypreppad hård manchesterpist! Varför? Jo, i motsats till gamla raka SL-lagg (ja, jag har haft ett antal par! ja, jag har behärskat dom åxå) kan en 52-årig distingerad gentleman i hjälm dra riktigt G-stinna carves på ett sätt som bara inte fanns förr. Och det är riktigt jevvla KUL det siddu! </p><p></p><p>Nu går det ju bevars inte så förtvivlat fort på ett par SL-carvers, men visst, söliga åkare ÄR rundningsmärken (med marginal och omdöme naturligtvis). </p><p></p><p>Tävlingskomplex? You bet!</p><p></p><p>Ja, jag ERKÄNNER, jag är och förblir wannabee ...wannabebetter! ..n'better ...n'better ...n'be ...ja osv.</p><p></p><p>Jag vågar åka offpist, men där jag åker mest till vardags är ju offpisten LIIITE begränsad då, annars tack bara bra!</p><p></p><p>Men du har rätt, både jag och Rainer (Schönfelder, vi i Fischerteamet du vet) har ju haft lite problem med att stå på fötterna i extrema lägen denna säsong! Men det kommer alltid nya dagar, nya berg att carva upp...</p><p></p><p>Ovanligt harmonisk idag</p><p>Eder</p><p></p><p>/Ace DG</p><p></p><p>ok, jag erkänner igen. Det boxas lite käpp ibland också. Ärans kul de mä!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ace_DG, post: 280204, member: 12483"] Bäste TheOldSchool! Varför? Tja, alltid retar det någon uppenbarligen. ...Närå. Jag kör på korta 165 cm racelagg, alldeles riktigt. Jag riktigt drägglar efter att få utnyttja dessa skarpa vapen i en nypreppad hård manchesterpist! Varför? Jo, i motsats till gamla raka SL-lagg (ja, jag har haft ett antal par! ja, jag har behärskat dom åxå) kan en 52-årig distingerad gentleman i hjälm dra riktigt G-stinna carves på ett sätt som bara inte fanns förr. Och det är riktigt jevvla KUL det siddu! Nu går det ju bevars inte så förtvivlat fort på ett par SL-carvers, men visst, söliga åkare ÄR rundningsmärken (med marginal och omdöme naturligtvis). Tävlingskomplex? You bet! Ja, jag ERKÄNNER, jag är och förblir wannabee ...wannabebetter! ..n'better ...n'better ...n'be ...ja osv. Jag vågar åka offpist, men där jag åker mest till vardags är ju offpisten LIIITE begränsad då, annars tack bara bra! Men du har rätt, både jag och Rainer (Schönfelder, vi i Fischerteamet du vet) har ju haft lite problem med att stå på fötterna i extrema lägen denna säsong! Men det kommer alltid nya dagar, nya berg att carva upp... Ovanligt harmonisk idag Eder /Ace DG ok, jag erkänner igen. Det boxas lite käpp ibland också. Ärans kul de mä! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Varför racecarving om man inte tävlar?
Tillbaka
Topp