Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Varför racecarving om man inte tävlar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TheOldSchool" data-source="post: 280849" data-attributes="member: 15887"><p>Kul med ärliga svar och sköna kommentarer från Ace, MtnMan mfl som kör racecarve. </p><p>Bon courage! (till skillnad från alawayscrash mfl som är uppe på läktaren i debatten). </p><p>Precis vad ett forum är till för.</p><p></p><p>Jag retar mig defintivt inte på fritidsåkare kör på racecarve. Men noterar att fler som skaffar carveracelagg (känner flera som fixat det nästan gratis genom kontakter i skidindustrin och ytterligare några med butiksvarianter) verkar ha resignerat och bara orkar ta sig till betongbackarna utan natursnö. Och bara tänker kvantitativt (får inga tydliga svar i vad utmaningen ligger). Men, som sagt, heder åt de som verkligen gillar stenhård pist och står upp för det. Själv har jag sedan länge lämnat istiden både med och utan fastborrade käppar...</p><p></p><p>Och det är klart jag förstår att man har fler par skidor, vi är ju svenskar. (Lansera en "skar-skida" och "Bolling" springer direkt och köper ett par).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TheOldSchool, post: 280849, member: 15887"] Kul med ärliga svar och sköna kommentarer från Ace, MtnMan mfl som kör racecarve. Bon courage! (till skillnad från alawayscrash mfl som är uppe på läktaren i debatten). Precis vad ett forum är till för. Jag retar mig defintivt inte på fritidsåkare kör på racecarve. Men noterar att fler som skaffar carveracelagg (känner flera som fixat det nästan gratis genom kontakter i skidindustrin och ytterligare några med butiksvarianter) verkar ha resignerat och bara orkar ta sig till betongbackarna utan natursnö. Och bara tänker kvantitativt (får inga tydliga svar i vad utmaningen ligger). Men, som sagt, heder åt de som verkligen gillar stenhård pist och står upp för det. Själv har jag sedan länge lämnat istiden både med och utan fastborrade käppar... Och det är klart jag förstår att man har fler par skidor, vi är ju svenskar. (Lansera en "skar-skida" och "Bolling" springer direkt och köper ett par). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Varför racecarving om man inte tävlar?
Tillbaka
Topp