Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Varför så breda skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kappakomplett" data-source="post: 1099605" data-attributes="member: 118552"><p>Ja, det är konstigt. Jag hyrde ett par sådana där QST 106 en vecka i år och då var det rätt mycket off-pist faktiskt så det var väl vettigt. I pist var det pålitliga skidor med bra grepp, men that's it. Det var riktigt tråkiga att åka pist med och en vecka med dessa skidor på pist skulle vara segt. Jämför med Stöckli Laser AX eller SX där piståkning faktiskt kan vara ett nöje (det finns förstås en uppsjö av skidor som är roliga att åka pist med men jag har kört en del på dessa Stöckli).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kappakomplett, post: 1099605, member: 118552"] Ja, det är konstigt. Jag hyrde ett par sådana där QST 106 en vecka i år och då var det rätt mycket off-pist faktiskt så det var väl vettigt. I pist var det pålitliga skidor med bra grepp, men that's it. Det var riktigt tråkiga att åka pist med och en vecka med dessa skidor på pist skulle vara segt. Jämför med Stöckli Laser AX eller SX där piståkning faktiskt kan vara ett nöje (det finns förstås en uppsjö av skidor som är roliga att åka pist med men jag har kört en del på dessa Stöckli). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Varför så breda skidor?
Tillbaka
Topp