Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Varför så breda skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="termons" data-source="post: 1099730" data-attributes="member: 46857"><p>Vi är ju alla olika. Det som styr mig mest mot en så liten quiver som möjligt är att jag inte tycker om att släpa på en massa vikt då jag flyger till snön. För de mesta har jag ändå åkt hela tiden på den mångsidigaste skidan jag haft med mig.</p><p></p><p>Vet inte men verkade nog som om cody och richard njöt av åkningen..men kanske det bara var för kameran...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="termons, post: 1099730, member: 46857"] Vi är ju alla olika. Det som styr mig mest mot en så liten quiver som möjligt är att jag inte tycker om att släpa på en massa vikt då jag flyger till snön. För de mesta har jag ändå åkt hela tiden på den mångsidigaste skidan jag haft med mig. Vet inte men verkade nog som om cody och richard njöt av åkningen..men kanske det bara var för kameran... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Varför så breda skidor?
Tillbaka
Topp