Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Varför så korta brädor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="magnusericsson" data-source="post: 826530" data-attributes="member: 90666"><p>Det handlar väl mycket om vad du åker och vad som känns bra.</p><p>Jag hade en 156 innan bytte ner mig till en 153 då jag tyckte att den var lite otymplig (kan bara ha varit den brädan).</p><p>Ska även köpa en ny bräda till vintern och har funderat på en 149 eller 150 för ännu mer kontroll på boxar och liknande.</p><p>Själv tycker jag att "strax under hakan" knepet inte funkar alls. Det blir alldeles för klumpigt för mig iaf.</p><p>Kan lägga till att jag är 185 cm lång och väger 75-80 kg.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="magnusericsson, post: 826530, member: 90666"] Det handlar väl mycket om vad du åker och vad som känns bra. Jag hade en 156 innan bytte ner mig till en 153 då jag tyckte att den var lite otymplig (kan bara ha varit den brädan). Ska även köpa en ny bräda till vintern och har funderat på en 149 eller 150 för ännu mer kontroll på boxar och liknande. Själv tycker jag att "strax under hakan" knepet inte funkar alls. Det blir alldeles för klumpigt för mig iaf. Kan lägga till att jag är 185 cm lång och väger 75-80 kg. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Varför så korta brädor?
Tillbaka
Topp