Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför säsongar du inte?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kalle_Luzern" data-source="post: 1267334" data-attributes="member: 121331"><p>Funderade ju på att komma med ett sarkastiskt/psykoanalytiskt svar i tråden med förvillande lik rubrik... Passar nog bättre här med tanke på att rubriken redan har dessa undertoner.</p><p>För att du av någon anledning (familj, jobb, gamla traditioner, släkt, rädsla för ändring osv.) kramar dig fast vid något du blivit van vid fast du inte ens trivs eller gillar läget och vägrar flytta.</p><p>Så samma svar för den andra tråden: du har blivit lack och vill se något nytt och framförallt åka skidor men samtidigt har något rosarött skimmer över det gamla och därför är säker att det nog är säkrast att komma hem igen efter 1-4 månader...</p><p>Men jag har ju flyttat till alperna och är direkt från after work, så svamlar väl... <img class="smilie smilie--emoji" alt="🤪" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f92a.png" title="Zany face :zany_face:" data-shortname=":zany_face:" loading="lazy" width="64" height="64" /></p><p></p><p>För övrigt startar säsongen här imorgon! <img class="smilie smilie--emoji" alt="😁" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f601.png" title="Beaming face with smiling eyes :grin:" data-shortname=":grin:" loading="lazy" width="64" height="64" /><img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f44d.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt="(y)" title="Thumbs up (y)" data-smilie="22"data-shortname="(y)" /><img class="smilie smilie--emoji" alt="⛷️" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/26f7.png" title="Skier :skier:" data-shortname=":skier:" loading="lazy" width="64" height="64" /> När startar den för dig [USER=15720]@Hawk100[/USER] ?<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p></p><p>Edit: se även inlägget precis här nedanför.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kalle_Luzern, post: 1267334, member: 121331"] Funderade ju på att komma med ett sarkastiskt/psykoanalytiskt svar i tråden med förvillande lik rubrik... Passar nog bättre här med tanke på att rubriken redan har dessa undertoner. För att du av någon anledning (familj, jobb, gamla traditioner, släkt, rädsla för ändring osv.) kramar dig fast vid något du blivit van vid fast du inte ens trivs eller gillar läget och vägrar flytta. Så samma svar för den andra tråden: du har blivit lack och vill se något nytt och framförallt åka skidor men samtidigt har något rosarött skimmer över det gamla och därför är säker att det nog är säkrast att komma hem igen efter 1-4 månader... Men jag har ju flyttat till alperna och är direkt från after work, så svamlar väl... 🤪 För övrigt startar säsongen här imorgon! 😁(y)⛷️ När startar den för dig [USER=15720]@Hawk100[/USER] ?;) Edit: se även inlägget precis här nedanför. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför säsongar du inte?
Tillbaka
Topp