Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför säsongar du inte?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Emmis" data-source="post: 1267337" data-attributes="member: 176039"><p>Jekla bra fråga. Här sitter man på fredakväll o skrollar bland alla som söker boende osv. Tanken: tänk om det vore jag? Varför är inte jag 22 i både ålder o själen? Men sen slog verkligheten till då jag fortsatte scrolla inflationen o månadsamorteringen. Borde bara a) säga åt mannen solong farwell b) sälja huset. Dessvärre verkar det som förhållandet till banken är betydligt stabilare än till den äkta maken. Helvete- när blev det såhär? Var det när csn blev bortbetalt o man officiellt var vuxen? En månad tjänsteledigt borde man ju kunna få?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Emmis, post: 1267337, member: 176039"] Jekla bra fråga. Här sitter man på fredakväll o skrollar bland alla som söker boende osv. Tanken: tänk om det vore jag? Varför är inte jag 22 i både ålder o själen? Men sen slog verkligheten till då jag fortsatte scrolla inflationen o månadsamorteringen. Borde bara a) säga åt mannen solong farwell b) sälja huset. Dessvärre verkar det som förhållandet till banken är betydligt stabilare än till den äkta maken. Helvete- när blev det såhär? Var det när csn blev bortbetalt o man officiellt var vuxen? En månad tjänsteledigt borde man ju kunna få? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför säsongar du inte?
Tillbaka
Topp