Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför säsongar du inte?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hawk100" data-source="post: 1267379" data-attributes="member: 15720"><p>Det är nog långt kvar tills den startar är jag rädd för….</p><p>Gammal som jag är minns jag att man ibland kunde åka skidor i Sälen redan på höstlovet (eller allhelgonahelgen som man sa på den tiden….)</p><p>Men det var ju långt innan globala uppvärmningen. </p><p>Generellt tycker jag försäsongsåkningen i Sverige inte brukar vara någon riktig höjdare. Risig konstsnö, mörkt och ibland nästan regn. Inte värt det!! Kan tänka mig att förutsättningarna ser lite annorlunda ut nere hos dig [USER=121331]@Kalle_Luzern[/USER] </p><p>För övrigt var det väl en tråd här på FR som propagerade för att man skulle lägga mer krut på slutet av säsongen än på början….</p><p>Finare väder, härlig vårsnö, mindre folk etc…. <img class="smilie smilie--emoji" alt="😉" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" title="Winking face :wink:" data-shortname=":wink:" loading="lazy" width="64" height="64" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hawk100, post: 1267379, member: 15720"] Det är nog långt kvar tills den startar är jag rädd för…. Gammal som jag är minns jag att man ibland kunde åka skidor i Sälen redan på höstlovet (eller allhelgonahelgen som man sa på den tiden….) Men det var ju långt innan globala uppvärmningen. Generellt tycker jag försäsongsåkningen i Sverige inte brukar vara någon riktig höjdare. Risig konstsnö, mörkt och ibland nästan regn. Inte värt det!! Kan tänka mig att förutsättningarna ser lite annorlunda ut nere hos dig [USER=121331]@Kalle_Luzern[/USER] För övrigt var det väl en tråd här på FR som propagerade för att man skulle lägga mer krut på slutet av säsongen än på början…. Finare väder, härlig vårsnö, mindre folk etc…. 😉 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför säsongar du inte?
Tillbaka
Topp