Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför säsongar du inte?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pd" data-source="post: 1267387" data-attributes="member: 161297"><p>Att göra en hel säsong får kanske anstå till pensionärslivet, men man kan ju skapa sig förutsättningar för att i alla fall kunna göra lite längre resor. Klargöra redan vid anställningsintervjun att skidåkning är importanter och att man tidvis vill jobba på distans. Förhandla in en extra semestervecka istället för höjd lön. Och kompensera lite för det genom att vara väldigt flexibel med när man tar sommarsemestern.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pd, post: 1267387, member: 161297"] Att göra en hel säsong får kanske anstå till pensionärslivet, men man kan ju skapa sig förutsättningar för att i alla fall kunna göra lite längre resor. Klargöra redan vid anställningsintervjun att skidåkning är importanter och att man tidvis vill jobba på distans. Förhandla in en extra semestervecka istället för höjd lön. Och kompensera lite för det genom att vara väldigt flexibel med när man tar sommarsemestern. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför säsongar du inte?
Tillbaka
Topp