Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Varför säsongar man i Sälen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FlyingW" data-source="post: 938352" data-attributes="member: 89967"><p>Tycker ni, både haters och Sälen-kramare parodierar på ett rätt trist sätt och på en rätt låg nivå.</p><p></p><p>För att förtydliga vad ni inte verkar ha förstått i min TS så är det ENDAST just <strong>säsongsperspektivet</strong> jag inte förstår riktigt.</p><p></p><p>Du verkar inte riktigt förstått detta Mountain_Man. Alltid lika kul att lägga tid på folk som parodierar utan att ha förstått vilket ämnet är. Vet inte om du själv bor i Sälen eller har säsongat där och på något underligt sätt blivit roseröd när du satt och missförstod denna tråd, men jag ska försöka förklara tydligare:</p><p></p><p>Jag har full förståelse för att folk åker någon vecka till sälen eller bosätter sig permanent i Sälen, med familj eller utan. De sakerna är logiska på ett helt annat sätt. Jag hade själv valt Sälen framför många andra ställen i Sverige om jag skulle välja någon plats när jag skaffat familj.</p><p></p><p>Man kan ju dock inte likställa att göra ett par säsonger någonstans med att bo någonstans ett helt liv? Denna tråd handlar om <strong>en eller ett par säsonger</strong>.</p><p></p><p></p><p>(ot- Jag gillar Stockholm, men skulle aldrig kunna bo där en längre tid.)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FlyingW, post: 938352, member: 89967"] Tycker ni, både haters och Sälen-kramare parodierar på ett rätt trist sätt och på en rätt låg nivå. För att förtydliga vad ni inte verkar ha förstått i min TS så är det ENDAST just [b]säsongsperspektivet[/b] jag inte förstår riktigt. Du verkar inte riktigt förstått detta Mountain_Man. Alltid lika kul att lägga tid på folk som parodierar utan att ha förstått vilket ämnet är. Vet inte om du själv bor i Sälen eller har säsongat där och på något underligt sätt blivit roseröd när du satt och missförstod denna tråd, men jag ska försöka förklara tydligare: Jag har full förståelse för att folk åker någon vecka till sälen eller bosätter sig permanent i Sälen, med familj eller utan. De sakerna är logiska på ett helt annat sätt. Jag hade själv valt Sälen framför många andra ställen i Sverige om jag skulle välja någon plats när jag skaffat familj. Man kan ju dock inte likställa att göra ett par säsonger någonstans med att bo någonstans ett helt liv? Denna tråd handlar om [b]en eller ett par säsonger[/b]. (ot- Jag gillar Stockholm, men skulle aldrig kunna bo där en längre tid.) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Varför säsongar man i Sälen?
Tillbaka
Topp