Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Varför säsongar man i Sälen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FlyingW" data-source="post: 938375" data-attributes="member: 89967"><p>MarkusO:</p><p>Jo, jag har helt tiden sagt att JAG inte förstod fenomenet i frågan. Det är liksom hela trådstarten. Det hindrar ju dock inte andra från att missförstå saker.</p><p></p><p>hypnotoad:</p><p>Har jag sagt att människor är lika eller ute efter samma saker? Nej, självklart inte. Det är dock vilka dessa "saker" är i detta fallet som tråden handlar om.</p><p></p><p>Din kommentar är ju endast meningslös. Med din logik kan man ju aldrig försöka få svar på vad som ligger bakom olika beslut folk gör. </p><p></p><p>Om jag frågat varför folk säsongade i Chamonix hade du svarat det samma då? Med största sannolikhet inte. </p><p></p><p>Om jag frågat "varför åker ni på Salemon Rocker 2?" Hade du på samma tramsiga sätt svarat att det bara är att acceptera att människor är olika och är ute efter olika saker i en skida?</p><p></p><p>-</p><p>Handlar inte heller om rätt och fel, folk får ha vilka preferenser de vill så länge det inte skadar andra. Jag har redan kommit närmare förståelse i denna fråga. Den finfina parkåkningen i Sälen tycker jag kan vara en hygglig förklaring till en del av frågan t.ex.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FlyingW, post: 938375, member: 89967"] MarkusO: Jo, jag har helt tiden sagt att JAG inte förstod fenomenet i frågan. Det är liksom hela trådstarten. Det hindrar ju dock inte andra från att missförstå saker. hypnotoad: Har jag sagt att människor är lika eller ute efter samma saker? Nej, självklart inte. Det är dock vilka dessa "saker" är i detta fallet som tråden handlar om. Din kommentar är ju endast meningslös. Med din logik kan man ju aldrig försöka få svar på vad som ligger bakom olika beslut folk gör. Om jag frågat varför folk säsongade i Chamonix hade du svarat det samma då? Med största sannolikhet inte. Om jag frågat "varför åker ni på Salemon Rocker 2?" Hade du på samma tramsiga sätt svarat att det bara är att acceptera att människor är olika och är ute efter olika saker i en skida? - Handlar inte heller om rätt och fel, folk får ha vilka preferenser de vill så länge det inte skadar andra. Jag har redan kommit närmare förståelse i denna fråga. Den finfina parkåkningen i Sälen tycker jag kan vara en hygglig förklaring till en del av frågan t.ex. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Varför säsongar man i Sälen?
Tillbaka
Topp