Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Varför säsongar man i Sälen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Frek" data-source="post: 938428" data-attributes="member: 72572"><p>Kanske för att vi inte är elitiska as som älskar att se ner på folk som inte säsongar i just sin lila obskyra puderhåla?</p><p>Jag följer inte riktigt ert resonemang, det är knappast så att åre är markant bättre än sälen på samtliga punkter(tror jag alla som inte säsongar i just åre kan hålla med om) och måste vi verkligen försvara att vi inte är särskilt sugna på att dra utomlands för att få snö under brädan?</p><p></p><p>Lite som att undra varför någon som nyss köpt en porsche inte köpte en ferrari istället, eller varför någon gick med i hemvärnet och inte främlingslegionen, eller flyttade till eskilstuna och inte till new york.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Frek, post: 938428, member: 72572"] Kanske för att vi inte är elitiska as som älskar att se ner på folk som inte säsongar i just sin lila obskyra puderhåla? Jag följer inte riktigt ert resonemang, det är knappast så att åre är markant bättre än sälen på samtliga punkter(tror jag alla som inte säsongar i just åre kan hålla med om) och måste vi verkligen försvara att vi inte är särskilt sugna på att dra utomlands för att få snö under brädan? Lite som att undra varför någon som nyss köpt en porsche inte köpte en ferrari istället, eller varför någon gick med i hemvärnet och inte främlingslegionen, eller flyttade till eskilstuna och inte till new york. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Varför säsongar man i Sälen?
Tillbaka
Topp