Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Varför säsongar man i Sälen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Speciahlberg" data-source="post: 938454" data-attributes="member: 12122"><p>-Snötillgång. Definitivt inte bäst i Sälen. Vad menar du med det? Var i Sälen är det bättre snötillgång?</p><p>Enligt mig så tycker jag Sälen brukar ha helt okej med snö. Är det en bra vinter så brukar dom ju öppna bland dom tidigaste anläggningarna i Sverige.</p><p></p><p>- Alpin skidåkning. alpinskidåkning är väl utförsåkning?eller har jag fått det om bakfoten? det är väl skidor på snö i neförsbacke?</p><p></p><p>- Längdskidåkning. Finns ett längdspår på 8-9 mil som brukar va rätt populärt för folk att åka går hela vägen till Mora</p><p></p><p>- Fest & Afterski. Personligen så dricker jag hellre en stor stark med svenne banan och en gt med konferens Kalle än att bälja i sig sprattelvatten med skumpa-jon. Sälen erbjuder fest och afterski alla dar i veckan för den som vill.</p><p></p><p>- Lön. Finns det något säsongsjobb i sverige där lönen är bra? bortsett från chefsjobb och liknande</p><p></p><p>- Jobb. Folk tar väl dom jobben dom får. Hellre snö under fötterna än regn och rusk i Helsingborg?</p><p></p><p>- Sammanhållning. Vad det gäller sammanhållningen så tror jag den är likadan på alla säsongsställen.</p><p></p><p>- Lurade. Tror ingen blir lurad. Alla som börjar jobba i sälen är nog fullt medvetna om vad dom ger sig in på. alla människor gillar olika som tur är. Vissa gillar Sälen andra Åre</p><p></p><p></p><p>FlyingW håll i hatten! Har hört att folk jobbar i Grekland under vintersäsong. På Kreta finns det ju inte äns snö. Hur ställer du dig till det?</p><p></p><p></p><p>alla människor är ju olika. Vilket jag tycker är bra. Tänkte själv om alla skulle säsonga i åre</p><p></p><p>Sitt inte inne å grubbla över skitsaker ut och åk istället!</p><p></p><p>fridens!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Speciahlberg, post: 938454, member: 12122"] -Snötillgång. Definitivt inte bäst i Sälen. Vad menar du med det? Var i Sälen är det bättre snötillgång? Enligt mig så tycker jag Sälen brukar ha helt okej med snö. Är det en bra vinter så brukar dom ju öppna bland dom tidigaste anläggningarna i Sverige. - Alpin skidåkning. alpinskidåkning är väl utförsåkning?eller har jag fått det om bakfoten? det är väl skidor på snö i neförsbacke? - Längdskidåkning. Finns ett längdspår på 8-9 mil som brukar va rätt populärt för folk att åka går hela vägen till Mora - Fest & Afterski. Personligen så dricker jag hellre en stor stark med svenne banan och en gt med konferens Kalle än att bälja i sig sprattelvatten med skumpa-jon. Sälen erbjuder fest och afterski alla dar i veckan för den som vill. - Lön. Finns det något säsongsjobb i sverige där lönen är bra? bortsett från chefsjobb och liknande - Jobb. Folk tar väl dom jobben dom får. Hellre snö under fötterna än regn och rusk i Helsingborg? - Sammanhållning. Vad det gäller sammanhållningen så tror jag den är likadan på alla säsongsställen. - Lurade. Tror ingen blir lurad. Alla som börjar jobba i sälen är nog fullt medvetna om vad dom ger sig in på. alla människor gillar olika som tur är. Vissa gillar Sälen andra Åre FlyingW håll i hatten! Har hört att folk jobbar i Grekland under vintersäsong. På Kreta finns det ju inte äns snö. Hur ställer du dig till det? alla människor är ju olika. Vilket jag tycker är bra. Tänkte själv om alla skulle säsonga i åre Sitt inte inne å grubbla över skitsaker ut och åk istället! fridens! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Varför säsongar man i Sälen?
Tillbaka
Topp