Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Varför säsongar man i Sälen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Noll" data-source="post: 938515" data-attributes="member: 131568"><p>Nu har jag inte läst igenom vad folk har svarat.</p><p>Men jag antar att de är lagomt nära för dom som bor söderut att åka till "fjällen".</p><p>Sen är väl den största anledningen festa och knulla? Måndagsklubben,tisdagsklubben harrys, HC, sen helgerna fylld med fest.</p><p></p><p>Jag tror att största anledningen är faktiskt att festa och knulla. </p><p>Fast jag har ju praktiserat där en månad för nått år sen. Jag gjorde ju de för att jag ville + för att de skulle vara nära till malung där jag har även bott förut. Så jag for ju för att ha en anledning att hälsa på alla gamla vänner. En annan anledning för jag valde sälen var för jag hade aldrig varit där och tyckte det kunde vara kul att testa något nytt.</p><p></p><p>Det finns säkert folk som vill hänga i Kläppen också.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Noll, post: 938515, member: 131568"] Nu har jag inte läst igenom vad folk har svarat. Men jag antar att de är lagomt nära för dom som bor söderut att åka till "fjällen". Sen är väl den största anledningen festa och knulla? Måndagsklubben,tisdagsklubben harrys, HC, sen helgerna fylld med fest. Jag tror att största anledningen är faktiskt att festa och knulla. Fast jag har ju praktiserat där en månad för nått år sen. Jag gjorde ju de för att jag ville + för att de skulle vara nära till malung där jag har även bott förut. Så jag for ju för att ha en anledning att hälsa på alla gamla vänner. En annan anledning för jag valde sälen var för jag hade aldrig varit där och tyckte det kunde vara kul att testa något nytt. Det finns säkert folk som vill hänga i Kläppen också. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Varför säsongar man i Sälen?
Tillbaka
Topp