Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Varför ser mina skidor ut så här när jag vallat?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ett_Hund" data-source="post: 301818" data-attributes="member: 55507"><p>Skaffa en vallaborste och borsta skidorna efter att du sicklat dem, torka mellan varven med en gammal strumpbyxa eller liknande och borsta lite till, svårt att avgöra utifrån bilden men jag antar att det är samma lika som när jag vallar mina lagg och brädor. Att få bort all överflödig valla enbart med en sickel är i princip i omöjligt, antingen lägger du nån hunka på en borste hos någon sportbutik eller så åker du bort överflödet.. det är inte speciellt noga vilket faktiskt då huvudsaken är att du inte har för lite valla på laggen (förutsatt att du inte tävlar i någon fartdiciplin)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ett_Hund, post: 301818, member: 55507"] Skaffa en vallaborste och borsta skidorna efter att du sicklat dem, torka mellan varven med en gammal strumpbyxa eller liknande och borsta lite till, svårt att avgöra utifrån bilden men jag antar att det är samma lika som när jag vallar mina lagg och brädor. Att få bort all överflödig valla enbart med en sickel är i princip i omöjligt, antingen lägger du nån hunka på en borste hos någon sportbutik eller så åker du bort överflödet.. det är inte speciellt noga vilket faktiskt då huvudsaken är att du inte har för lite valla på laggen (förutsatt att du inte tävlar i någon fartdiciplin) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Varför ser mina skidor ut så här när jag vallat?
Tillbaka
Topp