Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Varför ser mina skidor ut så här när jag vallat?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ace_DG" data-source="post: 301852" data-attributes="member: 12483"><p>Ett annat betydligt tråkigare svar kan vara att du vallat med för varmt järn och "bränt" belaget. Dom mikroskopiska porerna smälter igen och belaget absorberar ingen valla längre. Händer lätt med lite enklare belag. Har tyvärr gjort tabben själv. Det ser ut som torra fläckar. En rejäl planslipning kan hjälpa.</p><p></p><p>Eder motvillige sanningsägare</p><p>Ace DG</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ace_DG, post: 301852, member: 12483"] Ett annat betydligt tråkigare svar kan vara att du vallat med för varmt järn och "bränt" belaget. Dom mikroskopiska porerna smälter igen och belaget absorberar ingen valla längre. Händer lätt med lite enklare belag. Har tyvärr gjort tabben själv. Det ser ut som torra fläckar. En rejäl planslipning kan hjälpa. Eder motvillige sanningsägare Ace DG [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Varför ser mina skidor ut så här när jag vallat?
Tillbaka
Topp