Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför skita i Conrad?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 80259" data-source="post: 437608"><p>Många tycker väl det är bra att vi har Sport-conrad men ser lite då och då folk som tycker vi ska rata dom och köpa från våra svenska butiker för att stödja dom istället. Fanns ju även ett citat någon använde på sin press "skit i conrad, stöd sveriges framtida åkare" eller hur den nu gick?</p><p></p><p>Men varför ska vi göra det egentligen?</p><p>Min teori är då att med ju fler företag på marknaden som säljer skidor och dessutom till priser som hos conrad kan skapa en prispress mellan skidsäljarna som kan leda till att våra svenska butiker sänker priserna. Och det är väl något vi vill?</p><p></p><p>Jag påstår inte att ni har fel, vet bara inte hur ni tänker och vad vi konsumenter får ut för positivt av det. Kanske har ni argument som även får mig att tänka om?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 80259, post: 437608"] Många tycker väl det är bra att vi har Sport-conrad men ser lite då och då folk som tycker vi ska rata dom och köpa från våra svenska butiker för att stödja dom istället. Fanns ju även ett citat någon använde på sin press "skit i conrad, stöd sveriges framtida åkare" eller hur den nu gick? Men varför ska vi göra det egentligen? Min teori är då att med ju fler företag på marknaden som säljer skidor och dessutom till priser som hos conrad kan skapa en prispress mellan skidsäljarna som kan leda till att våra svenska butiker sänker priserna. Och det är väl något vi vill? Jag påstår inte att ni har fel, vet bara inte hur ni tänker och vad vi konsumenter får ut för positivt av det. Kanske har ni argument som även får mig att tänka om? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför skita i Conrad?
Tillbaka
Topp