Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför skita i Conrad?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 80259" data-source="post: 437673"><p>Bra svar av er!</p><p>Så våra svenska butiker har ett högre inköpspris pga av att dom inte köper in lika stora mängder som conrad? Därav klarar conrad av att sätta ett lägre pris och ändå "tjäna" på det...</p><p></p><p>Men köper våra största kedjor i Sverige verkligen in så lite? Stadium finns ju i varje stad tycker man med en skidavdelning som ändå är rätt bra, samma med Intersport. Men conrad kanske fortfarande ligger en bra bit över?</p><p></p><p>Ser fortfarande ingen idé med att stödja dom om man inte är intresserad av servicen dom kan erbjuda utan hellre litar på att skidorna håller som dom ska och beställer från conrad, och skidbutiksfritt Sverige lär det väl knappast bli. Med lite press på sig får dom söka alternativ istället, som jageintbitter sa kanske en stor alpingaragekedja liknande stadium men med bara skidartiklar för att kunna köpa in mer och till lägre pris.</p><p></p><p>Nä, pricerunner är min vän och jag fortsätter nog handla där det är billigast!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 80259, post: 437673"] Bra svar av er! Så våra svenska butiker har ett högre inköpspris pga av att dom inte köper in lika stora mängder som conrad? Därav klarar conrad av att sätta ett lägre pris och ändå "tjäna" på det... Men köper våra största kedjor i Sverige verkligen in så lite? Stadium finns ju i varje stad tycker man med en skidavdelning som ändå är rätt bra, samma med Intersport. Men conrad kanske fortfarande ligger en bra bit över? Ser fortfarande ingen idé med att stödja dom om man inte är intresserad av servicen dom kan erbjuda utan hellre litar på att skidorna håller som dom ska och beställer från conrad, och skidbutiksfritt Sverige lär det väl knappast bli. Med lite press på sig får dom söka alternativ istället, som jageintbitter sa kanske en stor alpingaragekedja liknande stadium men med bara skidartiklar för att kunna köpa in mer och till lägre pris. Nä, pricerunner är min vän och jag fortsätter nog handla där det är billigast! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför skita i Conrad?
Tillbaka
Topp