Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför svänger folk på transsportsträckor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JaroV" data-source="post: 992395" data-attributes="member: 113615"><p>Jag blir så förbannad. Idag fick en kärring bägaren att rinna över. </p><p></p><p>Varför svänger man (inga carving-svängar) på en transportsträcka? Okej, om det skulle vara brant, men i detta fallet var det inte det och man såg på långt håll att man skulle behöva fart för att slippa staka sig fram som en gris. </p><p></p><p>Det som gör mest frustrerad är att hon tar upp hela(!!!!) skiten, och hon kollar ej heller över axeln när hon gör sina sladd-svängar. </p><p></p><p>Visst, oddsen för att jag stöter på henne igen är inte så heta men det är inte första gången man stöter på en sådan jäkel. </p><p></p><p>Vad tycker ni? Jag kan ju knappast vara ensam om att bli frustrerad över ett sådant "fenomen".</p><p></p><p></p><p>EDIT: För er som undrar vart detta utspelade sig var det i Åre, transportsträckan mellan VM8:an och VM6:an/WC-liften.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JaroV, post: 992395, member: 113615"] Jag blir så förbannad. Idag fick en kärring bägaren att rinna över. Varför svänger man (inga carving-svängar) på en transportsträcka? Okej, om det skulle vara brant, men i detta fallet var det inte det och man såg på långt håll att man skulle behöva fart för att slippa staka sig fram som en gris. Det som gör mest frustrerad är att hon tar upp hela(!!!!) skiten, och hon kollar ej heller över axeln när hon gör sina sladd-svängar. Visst, oddsen för att jag stöter på henne igen är inte så heta men det är inte första gången man stöter på en sådan jäkel. Vad tycker ni? Jag kan ju knappast vara ensam om att bli frustrerad över ett sådant "fenomen". EDIT: För er som undrar vart detta utspelade sig var det i Åre, transportsträckan mellan VM8:an och VM6:an/WC-liften. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför svänger folk på transsportsträckor?
Tillbaka
Topp