Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför svänger folk på transsportsträckor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bigf1sh" data-source="post: 992467" data-attributes="member: 126632"><p>Nu kan jag självklart inte svara för varför just denna personen gjorde som hon gjorde, MEN jag var uppe i Åre förra veckan och lärde mig åka snowboard och dom enda blåa backarna som var öppna var transportsträckorna mellan VM8an och VM6an. Hade jag fått välja vilken annan blå backe som helst hade jag valt den, men det fanns inga öppna så jag hade inte så mycket att välja på. </p><p></p><p>Sen är vissa människor bara inte uppmärksamma på någonting som sker i deras omgivning överhuvudtaget. Det är bara att acceptera eller bli skitarg på alla idioter som åker som dom äger vägarna/pisterna/cykelbanan etc etc. Jag personligen väljer att acceptera att det finns sådana människor och anpassar mig. Det är därför man åker offpist så fort man får chansen kanske...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bigf1sh, post: 992467, member: 126632"] Nu kan jag självklart inte svara för varför just denna personen gjorde som hon gjorde, MEN jag var uppe i Åre förra veckan och lärde mig åka snowboard och dom enda blåa backarna som var öppna var transportsträckorna mellan VM8an och VM6an. Hade jag fått välja vilken annan blå backe som helst hade jag valt den, men det fanns inga öppna så jag hade inte så mycket att välja på. Sen är vissa människor bara inte uppmärksamma på någonting som sker i deras omgivning överhuvudtaget. Det är bara att acceptera eller bli skitarg på alla idioter som åker som dom äger vägarna/pisterna/cykelbanan etc etc. Jag personligen väljer att acceptera att det finns sådana människor och anpassar mig. Det är därför man åker offpist så fort man får chansen kanske... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför svänger folk på transsportsträckor?
Tillbaka
Topp