Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför svänger folk på transsportsträckor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Berggrund" data-source="post: 993076" data-attributes="member: 31089"><p>På något forum någonstans skriver en dam just nu "Var i Åre förra veckan och blir så välldans irriterad på alla pojkspolingar som ska hålla på att stressa i backen, nära åker de och alldeles för fort"</p><p></p><p>Vi får acceptera att folk svänger på transportsträckor, precis som vi får acceptera att folk gör gigantiska carvingsvängar och tar upp hela backen, gör traverser över backen, står still mitt i backen, trampar på skidorna i liften, försöker tränga sig o.s.v. Jag tror att skidåkning kanske är den optimala övningen i självkontroll.</p><p></p><p>Det enda vi aldrig någonsin ska acceptera är att bli på åkt av någon som kommer uppifrån med högre fart. Det är alltid fel. </p><p></p><p>Låt damen ta sina säkerhetssvängar (transporten är ju faktiskt så pass brant) och kom ner nån minut senare. Väl nere får du ta en tablett lugnande och vara tacksam för den extra motionen du fått.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Berggrund, post: 993076, member: 31089"] På något forum någonstans skriver en dam just nu "Var i Åre förra veckan och blir så välldans irriterad på alla pojkspolingar som ska hålla på att stressa i backen, nära åker de och alldeles för fort" Vi får acceptera att folk svänger på transportsträckor, precis som vi får acceptera att folk gör gigantiska carvingsvängar och tar upp hela backen, gör traverser över backen, står still mitt i backen, trampar på skidorna i liften, försöker tränga sig o.s.v. Jag tror att skidåkning kanske är den optimala övningen i självkontroll. Det enda vi aldrig någonsin ska acceptera är att bli på åkt av någon som kommer uppifrån med högre fart. Det är alltid fel. Låt damen ta sina säkerhetssvängar (transporten är ju faktiskt så pass brant) och kom ner nån minut senare. Väl nere får du ta en tablett lugnande och vara tacksam för den extra motionen du fått. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför svänger folk på transsportsträckor?
Tillbaka
Topp