Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Åkteknik
Varför tar sällan duktiga skidåkare hjälp in sin skidåkning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="linder" data-source="post: 1091374" data-attributes="member: 58560"><p>Anledningen till att jag inte väljer att ta några lektioner är att jag har svårt att tro att någon skulle kunna ge mig dom tipsen som behövs för att utveckla min åkning till ett skäligt pris.</p><p></p><p>Kan lätt tänka mig att betala (nu slänger vi bara ut en summa här ...) 5000kr om jag vet att jag skulle få en märkbar skillnad i teknik. Men när man ligger på +100 åkdagar varje vinter så känns det som att dom tipsen man skulle kunna få ger ett åkningslyft värt mer en 50 lapp.</p><p></p><p></p><p>Han menar väl kortsväng som i mindre svängradie typ Slalom ~13m :P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="linder, post: 1091374, member: 58560"] Anledningen till att jag inte väljer att ta några lektioner är att jag har svårt att tro att någon skulle kunna ge mig dom tipsen som behövs för att utveckla min åkning till ett skäligt pris. Kan lätt tänka mig att betala (nu slänger vi bara ut en summa här ...) 5000kr om jag vet att jag skulle få en märkbar skillnad i teknik. Men när man ligger på +100 åkdagar varje vinter så känns det som att dom tipsen man skulle kunna få ger ett åkningslyft värt mer en 50 lapp. Han menar väl kortsväng som i mindre svängradie typ Slalom ~13m :P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Åkteknik
Varför tar sällan duktiga skidåkare hjälp in sin skidåkning?
Tillbaka
Topp