Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför vara skibum? Måste ha svar!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PeterBroberg" data-source="post: 136822" data-attributes="member: 53102"><p>Tror nog inte att det är hela sanningen för ska sanningen fram så lever jag nog sämre hemma i sverige medan jag jobbar som en dåre och sover för lite i nån polares lgh för att spara så mkt pengar att jag kan stanna borta en säsong. Väl där har jag både ätit skapligt och bott ok( dock med sängar av varierande kvalitet) Då är man ju liksom i bättre form för att ta vara på pudret "när det väl dumpar" och det är väl det allt handlar om, om man är där hela säsongen så är man ju där de dagar det dumpar och det är det väl värt kan jag lova. I vintras var jag först nerför ett berg i Kanada när det snöat 63 cm över natten. Helt orört puder o du är först av alla och vet var du ska åka det slår allt o det hade aldrig hänt om du hade åkt dit bara en vecka eller så. Därför är det värt att åka en hel säsong och det är klart man bor ju bättre i Kanada där jag varit än i Alperna men det är ju ändå pudret det handlar om, den där grymma känslan av att bara flyta fram, så nog skulle det va värt det även om man bor i en liten burk bara man är där vid rätt tillfälle.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PeterBroberg, post: 136822, member: 53102"] Tror nog inte att det är hela sanningen för ska sanningen fram så lever jag nog sämre hemma i sverige medan jag jobbar som en dåre och sover för lite i nån polares lgh för att spara så mkt pengar att jag kan stanna borta en säsong. Väl där har jag både ätit skapligt och bott ok( dock med sängar av varierande kvalitet) Då är man ju liksom i bättre form för att ta vara på pudret "när det väl dumpar" och det är väl det allt handlar om, om man är där hela säsongen så är man ju där de dagar det dumpar och det är det väl värt kan jag lova. I vintras var jag först nerför ett berg i Kanada när det snöat 63 cm över natten. Helt orört puder o du är först av alla och vet var du ska åka det slår allt o det hade aldrig hänt om du hade åkt dit bara en vecka eller så. Därför är det värt att åka en hel säsong och det är klart man bor ju bättre i Kanada där jag varit än i Alperna men det är ju ändå pudret det handlar om, den där grymma känslan av att bara flyta fram, så nog skulle det va värt det även om man bor i en liten burk bara man är där vid rätt tillfälle. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför vara skibum? Måste ha svar!
Tillbaka
Topp