Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför vill folk utnyttjas som reseledare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="el_maco" data-source="post: 55001"><p>My mind is on my money and my money is on my mind =)...Men eftersom det nu är så att man måste åka runt o visa pister för charterresenärer, förvisso kan de vara duktiga ibland men det är nog snarare undantag att de är duktiga. Varför vill man då detta? När man istället kan åka runt själv, välja sina favoritpister åka de om och om igen, bränna puder, hike:a osv....det gör jag jävligt mycket hellre iaf. Frihet är allt!! Och sen så skriver man väll inte i sin CV varken att man arbetat som reseledare eller som diskare...hm...för att avsluta snacket om pengar låt mig citera Oscar Wilde. "När jag var yngre trodde jag att allt handlade om pengar, nu när jag har blivit äldre vet jag att det är så!"</p><p></p><p>//maco</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="el_maco, post: 55001"] My mind is on my money and my money is on my mind =)...Men eftersom det nu är så att man måste åka runt o visa pister för charterresenärer, förvisso kan de vara duktiga ibland men det är nog snarare undantag att de är duktiga. Varför vill man då detta? När man istället kan åka runt själv, välja sina favoritpister åka de om och om igen, bränna puder, hike:a osv....det gör jag jävligt mycket hellre iaf. Frihet är allt!! Och sen så skriver man väll inte i sin CV varken att man arbetat som reseledare eller som diskare...hm...för att avsluta snacket om pengar låt mig citera Oscar Wilde. "När jag var yngre trodde jag att allt handlade om pengar, nu när jag har blivit äldre vet jag att det är så!" //maco [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför vill folk utnyttjas som reseledare
Tillbaka
Topp