Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför vill folk utnyttjas som reseledare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dr_Snow" data-source="post: 55002" data-attributes="member: 12536"><p>el_maco: Tänk efter lite.</p><p></p><p>Ett reseledarejobb innebär; kontakt med människor (viktigaste delen), lite ansvar och planering plus en massa annat. Du kan ju inte på allvar påstå att det inte är något värt att nämna i en meritförteckning? Har du ett jobb? Vad för något tycker du är värt att nämna i en meritförteckning, hur många säsonger du gjort eller?</p><p></p><p>Sedan har det väl sagts nog många gånger att det kanske inte är för pengarna vi gör det. Det här är min första skolfria vinter någonsin, och jag har inte ett öre vilket betyder att om jag inte jobbar som reseledare, så skulle jag istället få ta ett vanligt jobb vilket skulle resultera i noll skiddagar i vinter. Nu får jag iaf några...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dr_Snow, post: 55002, member: 12536"] el_maco: Tänk efter lite. Ett reseledarejobb innebär; kontakt med människor (viktigaste delen), lite ansvar och planering plus en massa annat. Du kan ju inte på allvar påstå att det inte är något värt att nämna i en meritförteckning? Har du ett jobb? Vad för något tycker du är värt att nämna i en meritförteckning, hur många säsonger du gjort eller? Sedan har det väl sagts nog många gånger att det kanske inte är för pengarna vi gör det. Det här är min första skolfria vinter någonsin, och jag har inte ett öre vilket betyder att om jag inte jobbar som reseledare, så skulle jag istället få ta ett vanligt jobb vilket skulle resultera i noll skiddagar i vinter. Nu får jag iaf några... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför vill folk utnyttjas som reseledare
Tillbaka
Topp