Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför vill folk utnyttjas som reseledare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dunder" data-source="post: 55009" data-attributes="member: 27243"><p>men grattis!</p><p></p><p>Jag sa det redan för nio inlägg sedan, ännu en jidder tråd!</p><p>Denna gång handlar det om pengar! Det var faktiskt ganska otippat... </p><p>Alla hittar ju (förhoppningsvis) sin väg ner för livets fjäll. Se bara till att inte hamna på transportsträckan, visst man får åka länge men hur kul är det?!</p><p>Tillbaka till pengarna.</p><p></p><p>Någon som sett Jerry Maquire? (ursäkta stavningen)</p><p>Kwan! pengar med livskvalité.</p><p>Visserligen skriker han "Show me the money" tusen gånger, så poängen gick förlorad.</p><p></p><p>Efter femton underbara månader i lumpen så kom jag på att man måste trivas med det man gör, annars blir det olidligt i längden. (oavsett lön)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dunder, post: 55009, member: 27243"] men grattis! Jag sa det redan för nio inlägg sedan, ännu en jidder tråd! Denna gång handlar det om pengar! Det var faktiskt ganska otippat... Alla hittar ju (förhoppningsvis) sin väg ner för livets fjäll. Se bara till att inte hamna på transportsträckan, visst man får åka länge men hur kul är det?! Tillbaka till pengarna. Någon som sett Jerry Maquire? (ursäkta stavningen) Kwan! pengar med livskvalité. Visserligen skriker han "Show me the money" tusen gånger, så poängen gick förlorad. Efter femton underbara månader i lumpen så kom jag på att man måste trivas med det man gör, annars blir det olidligt i längden. (oavsett lön) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför vill folk utnyttjas som reseledare
Tillbaka
Topp