Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför vill folk utnyttjas som reseledare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Daniel_Berggren" data-source="post: 55012" data-attributes="member: 30607"><p>Det här börjar bli en kul diskussion nu!</p><p></p><p>Richi: Jag tror nog att det finns väldigt få reseledare som är dumma i huvudet, dock finns det nog väldigt många som gör det för uppmärksamheten, tjejerna, stå i centrum osv. Visst kan man ligga med flickor även om man inte är reseledare, men det är bara att inse, har man någon gång varit på charter så har man sett att reseledaren är gud hos många tjejer.</p><p></p><p>el maco: visst har vi olika mål här i livet. När jag har gått färdigt min civilingejörsutbildning (4 år och en period kvar, tungt som fan!) så kommer jag nog iaf sätta upp mitt reseledarjobb på CV:t då det visar att man har social kompetens och inte bara kan räkna tuffa mattetal. Sen tror jag att det hjälper när man söker skitjobb som på coop och sånt, och sådana jobb behöver iaf jag för att utöka min fattiga studentkassa. Men som sagt, olika mål... Vad är MBA? har ingen koll.</p><p></p><p>Sen är det väl bara att inse, om man är ute efter en säsong med mycket skidåkning och så lite jobb som möjligt är ett reseledarjobb helt fel. Men om man kan ta att det är slitigt och att man inte kan åka varje dag så har man faktiskt förbannat kul!</p><p></p><p>Jag har gjort två säsonger utan att jobba en enaste minut, och en säsong som reseledare. Jag tyckte den som reseledare var roligast, men det är ju bara jag...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Daniel_Berggren, post: 55012, member: 30607"] Det här börjar bli en kul diskussion nu! Richi: Jag tror nog att det finns väldigt få reseledare som är dumma i huvudet, dock finns det nog väldigt många som gör det för uppmärksamheten, tjejerna, stå i centrum osv. Visst kan man ligga med flickor även om man inte är reseledare, men det är bara att inse, har man någon gång varit på charter så har man sett att reseledaren är gud hos många tjejer. el maco: visst har vi olika mål här i livet. När jag har gått färdigt min civilingejörsutbildning (4 år och en period kvar, tungt som fan!) så kommer jag nog iaf sätta upp mitt reseledarjobb på CV:t då det visar att man har social kompetens och inte bara kan räkna tuffa mattetal. Sen tror jag att det hjälper när man söker skitjobb som på coop och sånt, och sådana jobb behöver iaf jag för att utöka min fattiga studentkassa. Men som sagt, olika mål... Vad är MBA? har ingen koll. Sen är det väl bara att inse, om man är ute efter en säsong med mycket skidåkning och så lite jobb som möjligt är ett reseledarjobb helt fel. Men om man kan ta att det är slitigt och att man inte kan åka varje dag så har man faktiskt förbannat kul! Jag har gjort två säsonger utan att jobba en enaste minut, och en säsong som reseledare. Jag tyckte den som reseledare var roligast, men det är ju bara jag... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför vill folk utnyttjas som reseledare
Tillbaka
Topp