Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför vill folk utnyttjas som reseledare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dunder" data-source="post: 55018" data-attributes="member: 27243"><p>Hm, då var det dags för mig igen då.</p><p></p><p>Mer jidder än jag trodde.</p><p></p><p>Det är ju alltid kul att dela med sig av det man kan? Det kanske är en sporre att bli reseledare? kan ju inte garantera att jag har rätt men det kan ju vara en slutsatts.</p><p></p><p>Sen kan man ju fundera varför man tycker det är roligt att lära ut, är det för att man står i centrum? Är det för att man upplever sig själv som "duktig" när man vet att det man säger är rätt och folk faktiskt gör som man säger? (även fast dom inte alltid har ett val.)</p><p></p><p>Så må vara fallet men titta då på er själva, Ni sitter och Säger: jag har rätt du har fel, ni Försöker få folk att lyssna på er, försöker stå i centrum...</p><p></p><p>Jag har säkert helt fel, skitsamma jag ska gå och valla mina skidor...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dunder, post: 55018, member: 27243"] Hm, då var det dags för mig igen då. Mer jidder än jag trodde. Det är ju alltid kul att dela med sig av det man kan? Det kanske är en sporre att bli reseledare? kan ju inte garantera att jag har rätt men det kan ju vara en slutsatts. Sen kan man ju fundera varför man tycker det är roligt att lära ut, är det för att man står i centrum? Är det för att man upplever sig själv som "duktig" när man vet att det man säger är rätt och folk faktiskt gör som man säger? (även fast dom inte alltid har ett val.) Så må vara fallet men titta då på er själva, Ni sitter och Säger: jag har rätt du har fel, ni Försöker få folk att lyssna på er, försöker stå i centrum... Jag har säkert helt fel, skitsamma jag ska gå och valla mina skidor... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför vill folk utnyttjas som reseledare
Tillbaka
Topp