Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför vill folk utnyttjas som reseledare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="crazyKRUSE" data-source="post: 55048" data-attributes="member: 31617"><p>Ahh jag är ledsen! Denna minst sagt underhållande följetång har varit begravd sedan länge och det verkar som om många är glada för det. Men måste bara tacka!! Sällan garvat så mycket och mina arbetskamrater fattar nog att jag inte sitter med en rapport! Vilket osökt leder mig in på att jag i detta nu sitter och spyr galla över mitt "civilingenjörs"-jobb och vill bara tillägga!! TESTA, testa för fan!! Jag tycker reseledar yrket verkar trist men jag tänker fan testa. Till 50% för att annars vet jag inte och till 50% för att El maco skall ha storstryk! Vilken liten skit (jag vet- inga personangrepp men killen borde tuktas)!!! </p><p></p><p>PUSS PÅ ER ALLA (även på dig El maco)!!</p><p>Jag har tom skrivit ut hela tråden och tänker fan sätta upp den på väggen hemma för allmän beskådan bland ickefreeride.nu:are</p><p></p><p>pS Det med luddet nu sist… jag har fortfarande tårar i ögonen! GLÄDJE sann glädje dS</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="crazyKRUSE, post: 55048, member: 31617"] Ahh jag är ledsen! Denna minst sagt underhållande följetång har varit begravd sedan länge och det verkar som om många är glada för det. Men måste bara tacka!! Sällan garvat så mycket och mina arbetskamrater fattar nog att jag inte sitter med en rapport! Vilket osökt leder mig in på att jag i detta nu sitter och spyr galla över mitt "civilingenjörs"-jobb och vill bara tillägga!! TESTA, testa för fan!! Jag tycker reseledar yrket verkar trist men jag tänker fan testa. Till 50% för att annars vet jag inte och till 50% för att El maco skall ha storstryk! Vilken liten skit (jag vet- inga personangrepp men killen borde tuktas)!!! PUSS PÅ ER ALLA (även på dig El maco)!! Jag har tom skrivit ut hela tråden och tänker fan sätta upp den på väggen hemma för allmän beskådan bland ickefreeride.nu:are pS Det med luddet nu sist… jag har fortfarande tårar i ögonen! GLÄDJE sann glädje dS [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför vill folk utnyttjas som reseledare
Tillbaka
Topp