Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför vill folk utnyttjas som reseledare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HakanW" data-source="post: 55053" data-attributes="member: 13058"><p>ElMaco:</p><p></p><p>Eftersom du är relativt ung och nyligen påbörjat dina studier har jag överseende med dina naiva inlägg. Istället för att hacka på dig tar jag mig därför friheten att informera dig om hur arbetsgivaren för ditt framtida drömjobb resonerar kring din ansökan och CV:</p><p></p><p>-"Hmm, den här "ElMaco" har en helt ok utbildning... Vad har han gjort mer? Jobbat extra på ABB, mmm, ok. Men!?! Vad gjorde han år 2003 då? Han tog ju studenten 2002 och påbörjade sina studier 2004. Han är nog inte så drivig den där "ElMaco", kanske rent av en slashas... Jag anställer nog "McChicken" istället..."</p><p></p><p>Om det nu var så att du hade jobbat som reseledare och valde att mörka det av den anledning att det inte skulle vara meriterande så tar du fel unge man. Det är snarare så att i nämnda exempel skulle din tjänst som reseledare 2003 lyft ditt CV och möjligen gett dig drömjobbet som nu McChicken fick istället. Man ska ALDRIG ha luckor i sitt CV!!!</p><p></p><p>Jag är färdig med min examen och vet att några av mina tidigare jobb under min studieperiod i dina ögon kan uppfattas som lågkvalificerade, men i arbetsgivarens ögon är de meriterande!</p><p></p><p>Ciao.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HakanW, post: 55053, member: 13058"] ElMaco: Eftersom du är relativt ung och nyligen påbörjat dina studier har jag överseende med dina naiva inlägg. Istället för att hacka på dig tar jag mig därför friheten att informera dig om hur arbetsgivaren för ditt framtida drömjobb resonerar kring din ansökan och CV: -"Hmm, den här "ElMaco" har en helt ok utbildning... Vad har han gjort mer? Jobbat extra på ABB, mmm, ok. Men!?! Vad gjorde han år 2003 då? Han tog ju studenten 2002 och påbörjade sina studier 2004. Han är nog inte så drivig den där "ElMaco", kanske rent av en slashas... Jag anställer nog "McChicken" istället..." Om det nu var så att du hade jobbat som reseledare och valde att mörka det av den anledning att det inte skulle vara meriterande så tar du fel unge man. Det är snarare så att i nämnda exempel skulle din tjänst som reseledare 2003 lyft ditt CV och möjligen gett dig drömjobbet som nu McChicken fick istället. Man ska ALDRIG ha luckor i sitt CV!!! Jag är färdig med min examen och vet att några av mina tidigare jobb under min studieperiod i dina ögon kan uppfattas som lågkvalificerade, men i arbetsgivarens ögon är de meriterande! Ciao. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför vill folk utnyttjas som reseledare
Tillbaka
Topp