Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Daniel_Johansson" data-source="post: 12103" data-attributes="member: 14539"><p>jag lovar er att ingen av er har haft VIRUS på BAlansnerven.</p><p>DET e sjukt </p><p>jag skörde bil när jag fick stora snörren och däckade av i passagerar sätet jag körde skälv och visste att ingen fanns bakom så jag nitade.</p><p>Nar jag försökte resa mig upp ur min sittliggande ställning gick ej det hade inte balans till det fick samla kraft i ngn minut sedan fick jag resa mig upp</p><p></p><p>FICK ÄTA åksjuke tabletter i en vecka för jag var konstant åksjuk allt bara snurrade </p><p>FÖRSÖK slå det </p><p>EN konstant fylla i 6 dagar e ej kul allt bara snurrar för dig</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Daniel_Johansson, post: 12103, member: 14539"] jag lovar er att ingen av er har haft VIRUS på BAlansnerven. DET e sjukt jag skörde bil när jag fick stora snörren och däckade av i passagerar sätet jag körde skälv och visste att ingen fanns bakom så jag nitade. Nar jag försökte resa mig upp ur min sittliggande ställning gick ej det hade inte balans till det fick samla kraft i ngn minut sedan fick jag resa mig upp FICK ÄTA åksjuke tabletter i en vecka för jag var konstant åksjuk allt bara snurrade FÖRSÖK slå det EN konstant fylla i 6 dagar e ej kul allt bara snurrar för dig [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför?
Tillbaka
Topp