Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="koehler" data-source="post: 12107" data-attributes="member: 15680"><p>Jag fick Hemolytisk anemi och låg på sjukhus i 9 månader och biverkningarna av sjukdomen är kräkningar, grov yrsel, ett duktigt </p><p>lågt blodvärde (när jag kom in på sjukhus hade jag 31 i blodvärde</p><p>en vuxen man kan inte stå vid 80 och normalt är 110 till 130 och man brukar i regel vara ganska död när man har 31)</p><p>Och inte nog med det utan tillråga på allt fick jag operera bort mjälten och måste nu ta piller hela livet!</p><p>vem är det nu som det är mest synd om.</p><p>"veni vidi vichi"</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="koehler, post: 12107, member: 15680"] Jag fick Hemolytisk anemi och låg på sjukhus i 9 månader och biverkningarna av sjukdomen är kräkningar, grov yrsel, ett duktigt lågt blodvärde (när jag kom in på sjukhus hade jag 31 i blodvärde en vuxen man kan inte stå vid 80 och normalt är 110 till 130 och man brukar i regel vara ganska död när man har 31) Och inte nog med det utan tillråga på allt fick jag operera bort mjälten och måste nu ta piller hela livet! vem är det nu som det är mest synd om. "veni vidi vichi" [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför?
Tillbaka
Topp