Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vårfynd, Black Crows Corvus Freebird?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="CDP" data-source="post: 1087415" data-attributes="member: 157381"><p>Din-talet som du säger är ju inte nödvändigtvis viktigt för alla åkare men jag skulle vilja påstå att elasticitet är.</p><p>Om vi säger så här, jag kör Beast 14 på mina BC Anima quiver edition(115 i midja). Det är alltså skidorna jag plockar fram vid branta face, slaget, BC jibb, slask osv.. du fattar grejen.</p><p>Jag har väl cirka 70 skiddagar på denna kombon den här vintern och inte en enda gång har bindningen tjuvlöst. Jag är enormt imponerad av bidningens utföregenskaper!</p><p></p><p>Kingpin har jag testat vid två tillfällen, en rätt mellow tur och en dags mjuk piståkning. Skidan jag testade var 97 i midja.</p><p>3 tjuvlös totalt.</p><p></p><p>Jag förstår helt ärligt inte hipen kring Kingpin.. :/</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="CDP, post: 1087415, member: 157381"] Din-talet som du säger är ju inte nödvändigtvis viktigt för alla åkare men jag skulle vilja påstå att elasticitet är. Om vi säger så här, jag kör Beast 14 på mina BC Anima quiver edition(115 i midja). Det är alltså skidorna jag plockar fram vid branta face, slaget, BC jibb, slask osv.. du fattar grejen. Jag har väl cirka 70 skiddagar på denna kombon den här vintern och inte en enda gång har bindningen tjuvlöst. Jag är enormt imponerad av bidningens utföregenskaper! Kingpin har jag testat vid två tillfällen, en rätt mellow tur och en dags mjuk piståkning. Skidan jag testade var 97 i midja. 3 tjuvlös totalt. Jag förstår helt ärligt inte hipen kring Kingpin.. :/ [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vårfynd, Black Crows Corvus Freebird?
Tillbaka
Topp