Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Värkande ben, vilka pjäxor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hassel99" data-source="post: 1200367" data-attributes="member: 90094"><p>Inte helt nöjd med Udéns ang boot fitting.</p><p>Mina knölar sitter inte riktigt där de skall utan det behöver jobbas en del med plasten. Köpt mina två senaste pjäxor där och nuvarande paret har de haft inne 3ggr utan att det blivit bra.</p><p>Fick nog i helgen och gick in till en lokal kille i Vemdalen för att köpa nya pjäxor men han fixade mina gamla på första försöket så det blev inga nya.</p><p></p><p>Beror säkert på vem man talar med på Udéns men de borde få till det på 3 försök kan man tycka.</p><p>Jag kommer inte vända mig till dem vid nästa köp av pjäxor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hassel99, post: 1200367, member: 90094"] Inte helt nöjd med Udéns ang boot fitting. Mina knölar sitter inte riktigt där de skall utan det behöver jobbas en del med plasten. Köpt mina två senaste pjäxor där och nuvarande paret har de haft inne 3ggr utan att det blivit bra. Fick nog i helgen och gick in till en lokal kille i Vemdalen för att köpa nya pjäxor men han fixade mina gamla på första försöket så det blev inga nya. Beror säkert på vem man talar med på Udéns men de borde få till det på 3 försök kan man tycka. Jag kommer inte vända mig till dem vid nästa köp av pjäxor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Värkande ben, vilka pjäxor?
Tillbaka
Topp